niedziela, 30 czerwca 2013

Liebster Award

The Liebster Award 
Nominację dostałam od Jane eM (http://igrzyska-54-glodowe.blogspot.com)
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Pytania od Jane eM:

1. Ile masz lat?
15

2. Twoja ulubiona książka?
William Shakespeare - Hamlet

3. Z jakiego miasta jesteś?
Obrzeża Szczecina.

4. Skąd czerpiesz inspirację co do charakteru postaci na blogu?
Trochę chyba ze swojego życia, a raczej przemyśleń nad nim.

5. Twój ulubiony film?
Coming down the mountain.

6. Co najbardziej lubisz w szkole?
Atmosferę i to, że mogę się spotkać z przyjaciółkami. (nic ciekawego)

7. Jakie jest twoje najprzyjemniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
Długo nad tym myślałam i wreszcie na coś wpadłam. Jak miałam jakieś cztery lata, to urodziła się moja siostra i ja wybrałam dla niej imię. Byłam z tego strasznie dumna. W końcu dorośli ludzie posłuchali dziecka :D

8. Czy masz zwierzę?
Tak. Nawet dwa ^-^. Psa i chomika.

9. Twój ulubiony obraz?
Ulubionego obrazu nie mam. W ogóle mało interesuję się tego typu sztuką. A jak trzeba czymś zakryć puste ściany, to sama coś tworzę.

10. Twoja ulubiona piosenka?
W tym momencie to chyba Michael Bulbé - It's a beautiful day. Ale jutro pewnie się zmieni. Ostatnio dużo słucham Eda Sheerana. 

11. Motto życiowe?
"Let me tell you a secret: we do not read poetry because it's cute. We read it, because we belong to the human species and the human has feelings. Medicine, law, finance or engineering are a great fields, but we live for poetry, beauty, love." 
Może nie jest to typowe motto, raczej cytat, ale kocham go całym sercem. 

Muszę powiedzieć, że to jedne z ciekawszych pytań. Nad niektórymi odpowiedziami musiałam dużo myśleć. To już druga nominacja, a ja nadal nie mam kogo nominować :( No nic, może coś ciekawego zobaczę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz