czwartek, 2 maja 2013



The Liebster Award  

Nominację do The Liebster Award otrzymałam od  Alicji
(http://cato-born-to-die.blogspot.com)
 Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Pytania od Alicji :


1. Jakie jest twoje hobby?
  Czytanie i pisanie, słuchanie muzyki

2. Ulubiona książka/seria książek?
  Hamlet (i ogólnie Shakespeare), wszystkie Agathy Christie, Sherlock Holmes, Struck by lightning

3. Kto jest dla ciebie autorytetem?
  Nie mam autorytetu. 

4. Jedna rzecz, bez której nie umiałbyś/umiałabyś przeżyć?
  Muzyka

5. Wymarzony zawód przyszłości?
  Lekarz sądowy, aktorka, projektantka mody

6. Największe marzenie z dzieciństwa?
  Mieszkanie w Anglii

7. Ulubiony aktor i aktorka?
  Aktor - Anthony Hopkins, Nicholas Hoult, Freddie Highmore; aktorka - Maggie Smith, Marilyn Monroe

8. Jakiej muzyki słuchasz?
  Różnej, różnistej. Od One Direction, przez Korn do Franka Sinatry.

9. Ostatnia książka, jaką przeczytałeś/aś?
  Wywiad z wampirem

10. Najlepsze wspomnienie?
   Nie mam najlepszego wspomnienia. No może jednak mam... kiedy poznałam Olgę, wtedy wszystko się zmieniło... na lepsze :D

11. Czy ludzie są ci potrzebni do przeżycia?
   Zależy, ci normalni nie, bez nich sobie poradzę, ale bez tych "nienormalnych" chyba nie dałabym rady.

Nikogo nie nominuję, bo blogów nie czytam. Ewentualnie możecie podać linki do swoich blogów pod tym postem, jak przeczytam i mi się spodoba to nominuję :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz